torsdag 6. august 2009

Rugemaskinen blir hentet idag..




Så snart minste tulla sovner nå, så skal jeg ned til et vennepar å hente rugemaskinen deres, for å sette meg inn i hvordan den fungerer, å så skal jeg lese på nettet hvordan man best ruger ut egg...
Wyandotte rugeegg er bestilt, å kommer langveis fra like over helgen :) Kan ikke fatte å begripe hvordan det går ann å ruge ut kyllinger av egg som har kommet i posetn, men håper virkelig at det fungerer, da store Wyandotte, for meg, var vanskelige å få fatt i, selv om jeg nå har satt inn annonser på finn, og alle hjemmesider jeg har kommet over, i det ganske land...

Mange av de jeg har ringt til har enten dverg, sluttet å ruge ut for iår, eller så var det min 11 timers reis....en vei..(!!!!)...for å hente de, å det er ikke aktuelt, så da får det briste eller bære.....

Ingen kommentarer: