onsdag 9. desember 2009

Hjemme fra legesjekk..

Ja da var jeg hjemme fra legesjekken idag, å den konstanterte detsom jeg "fryktet"...astma....

sannsynligvis har jeg hatt det i åresvis, men det ble KRAFTIG forverret ved at vi hadde høns...men jeg klarer ikke angre på at jeg hadde de likevel, for det var sååå kjekt å ha de, å ikke minst lærerikt for både meg selv og mine små :)

Men satser på at jeg får dette under kontroll nå, med alle medisinene som jeg fikk av legen, så jeg kan få mer energi tilbake :)
Det hadde vært herlig!!!

Bildene som jeg lovet, har ikke blitt noe av enda, siden det regner som bare det her, så jeg skal ta noen så snart det blir opphold :)

Hønshuset skal rives denne uken, å det lille huset deres er solgt, å skal hentes av de nye eierne en dag. Å så skal det begynnes å bygge på baksiden, skal bli kjekt å få et overbygget utested, like ved der ungene leker :)
Minstejenta vår nærmer seg 1 år nå, så nå blir det snart 1 års dag !!!! Tenk at tiden flyr så fort det går egentlig litt vel fort, er bare til å nyte hvert eneste minutt, for vi får det ikke tilbake..


Ser nå i ettertid av urtehagebyggingen at det var ulike ting jeg skulle ha gjort anderledes,m å en av de er ihvertfall at vi skulle hatt mer grus på gangene, for det kommer gess igjennom :(
Så det må vi til med til våren, legge mye mer grus over, så det holder seg borte.
Gleder meg til å begynne på det, forhåpentligvis har jeg mer energi også da, takket være astma medisinene, så jeg får gjort mer enn jeg klarte iår :D

1 kommentar:

Trine Lise - Vinn extensions hos meg sa...

Huff, ikke godt med astma. Hadde det som mindre, men ikke merket noe etter jeg ble voksen. Men man skal aldri si aldri :) God bedring vennen :)