onsdag 31. mars 2010

jeg har laget meg ny blogg :D

Lager en egen blogg for baking, kakepynting osv, så ikke alt blir blandet på en blogg, så kan jeg holde det om hage her :)

Så om du vil følge meg på min ferd mot å lære om hvordan de pynter flotte kaker, så kom innom, å sett deg som følger :)

Bakebloggen min :)

Kjekt om noen vil følge meg, å se hvordan det går, forhåpentligvis så lærer jeg etterhvert å får til noe ihvertfall :)
Men veien er nok laaaaang, men jeg GLEDER meg, å det er DET som teller :D

snx der inne, om du liker det som er rundt baking osv :)

3 kommentarer:

IngunnBW sa...

Lykke til med hagebloggen :)

Christin sa...

Så flott og lurt å dele bloggene. Er ingen stor kakebaker eller kake mons, men stikker nok innom der og innimellom.
Ha en fin dag :)

Ah09 sa...

Må bare gjøre det :)

syns det var greiere å dele bloggene, enn å blande alt her, så dette er hovedbloggen min, å så har jeg kakene for seg selv, om jeg får de til, i det hele tatt da ;)