mandag 21. mars 2011

Glemt meg helt bort her..

Har knapt nok tid til å være på pcen for tiden, det går i fotografering i ett sett så sant været tillater det, å gjør det ikke det så tester vi ut ulike teknikker inne, som portretter, dråper, blomster osv..

Å så er det mye møter osv for tiden også, så har ikke hatt tid til å skrive her, eller lese hos andre, så skal bli gøy å få sett over det igjen.

Fotografering er virkelig noe man blir skikkelig bitt av basillen med, det baller på seg hele tiden, nye filter, objektiver, vesker, stativ eller annet utstyr :)
Jeg har ikke så mye enda, men litt er det allerede blitt. har meldt meg inn i en lokal fotoklubb nå, samt tar endel kurs, utenom det så går jeg på mange foto turer sammen med min mor:)
Setter jammen pris på å kunne dele en hobby sammen med min mor, det er virkelig gøy!! Så lærer vi av hverandre, jeg har mye igjen å lære, å føler ikke jeg får det til enda,men jeg lærer sakte men sikkert..

Idag skal jeg gå å ta bilder av noen blomster, gleder meg til å se resultatet, kan komme innom med noen når jeg kommer hjem ikveld :)

Elles så er det lite som har våknet i hagen min, ikke engang snøklokkene eller klosterklokkene er på plass enda. Men ser at Magnolia`en begynner å sprette ut, så den skal jeg definitivt forevige med kamera`et ;)

Gleder meg til det begynner å sprette ut nå er veldig klar for vår :)

Ingen kommentarer: