tirsdag 26. mai 2009

Jeg har fått meg en blogg !!! ;-)


Ja, da har jeg også gitt etter for bloggen, som så mange andre har holdt på med en stund. Jeg kommer som vanlig tassende etter, etter at andre har holdt på med det en stund ;D

Blir spennende å se om jeg får til dette, da jeg aldri før har prøvd. Jeg er veldig interessert i hage, så opprettet egentlig en blogg for å kunne dele endel av hageinteressen min, å kanskje møte på andre som har samme interesse, å få dele av deres erfaring, og gode råd, om alt fra planter til mer avanserte ting som stell, ph på jord, få til planter fra frø, importering av andre spennende sorter osv..

Jeg gleder meg til å ta til med dette !!!!

Har etter hvert forhåpninger om å komme med det som skjer i hagen min på de ulike tidene, å evt følge opp med bilder av det også, men må først se om jeg klarer å sette meg skikkelig inn i hvordan alt skal gjøres først, så får vi se om bloggen min blir sånn som først tenkt eller ei ;-)
Her et bilde av min nyanskaffede Magnolia satisfaction. Nydelige store blomster, spent på om den vil klare seg her. Hadde ikke før fått den hjem, før det kom to kraftige, å da mener jeg VIRKELIG kraftige haglskurer, å alle de nydelige blomstene, ble fulle av brune flekker, etter de store hagl-kulene som slo mot de flotte kronbladene, snakk om frustrerende :/

Ingen kommentarer: