fredag 29. mai 2009

Plante loppemarked i regi av hageselskapet her, igår...





En absolutt kjempesuksess, i mine øyne ihvertfall !!!!! Jeg fikk handlet en mengde med blomster for en slikk og ingenting, 10 kr for små potter og 20 for store potter. Det var noe for enhver smak, alt fra sommerblomster, stauder og til drivhusplanter, som feks, agurk, tomat, mais, vannmelon, squash, salat osv..

Endel av det var godt merket så vi kunne kikke gjennom pottene selv, mens andre ting ikke var merket, og de som hadde tatt det med seg stod ikke ved plantene, så da var det ikke lett å forsøke å finne ut hva det var.

Jeg endte opp med en SVÆR pose med avblomstrete perleblomster, som jeg skal ha som "elv" under broen jeg holder på å lage i hagen. Å var storfornøyd med det!!! har ringt overalt for å få tak i, men siden de er avblomstret nå, så får jeg ikke tak i før neste år..
men fikk som sagt en svær pose for 80 kr igår ;D

Jeg fikk også myske, revehaler, prydtobakk, julerose, salat lollo rosso, filt knopp urt, peon (som jeg elsker ;-)), dagliljer, og noen skygge tålende stauder som ingen visste hva het. Er KJEMPEfornøyd, eneste minuset var at jeg i etterkant av arrangementet fikk vite at de kastet de blomstene som var til overs, hadde jeg visst det, skulle jeg jammen ha vært lenger å kjøpt det som var igjen...:/

Ingen kommentarer: