fredag 10. juli 2009

Pinnsvinet "mitt" er tilbake-endelig ;D


Ja denne krabaten har jeg ventet lenge på, han var ofte sammen med oss ifjor, men iår har jeg enda ikke sett snurten til han. Han pleide være sammen med min mann i garasjen om kveldene, å elsket å terge hunden som vi hadde her ifjor :)

Men nå er han heldigvis tilbake, fpr bare håpe at han blir nå da :) skal legge forholdene til rette for han :)

Igår krøp han inni en pølsebrødpose, å kom seg ikke ut igjen, han skal oppi alt som er her, så da måtte mannen min hjelpe han, å så tuslet han fornøyd videre, han er jo bare sååå skjønn :D
Skulle bare ønske at ekornet vi hadde før kom tilbake også, men etter at de bygde på de offentlige bygningene her, så så jeg aldri mer til han.... vi har forsøkt med mange fuglebrett, å samlet kastanjer i høst å la ut, men ikke tegn til han enda....:/

Ingen kommentarer: