fredag 1. januar 2010

Føler meg så heldig idag (igjen ;))

Etter en svært vellykket nyttårseiring igår,sammen med ungene våre, 2 vennepar, god mat og store flotte raketter, fyrt opp av et firma, så har vi nå tredd inn i et nytt år, 2010...
Jeg håper vi går et flott år imøte, etter at fjoråret som vi la bak oss har vært preget av endel negative ting.. Håper det kan bli et flott år :)

Idag har vi slappet av alle sammen, med 2 herlige familiefilmer på fjernsynet, jeg har begynt å ta bort julen, å nå mens jeg sitter her å blogger, så sitter eldstemann å leker rundt meg med legoen hans, som er hans store lideskap, det har lenge vært Star Wars, men nå fikk han både sjørøvere og gruvearbeidere til jul, så nå er det også kjekt.
Lillejenta vår som snart fyller 1 år nå, pludrer rundt meg, å har nå begynt å gå mye mer enn tidligere, så hhun er overalt...helst samtidig :)

Å mens jeg sitter her å blogger så står mannen min ved grytene, å steller istand biff til kveldsmat til oss, etter at han har vært å handlet inn film, som vi skal kose oss med ikveld <3
Jammen er det herlig å bli bortskjemt innimellom, må jeg si..

Etter at ungene har fundert over alle verdens problemene denne julen, å tenkt på alle som ikke har det like godt som oss, så må vi si at vi er jammen heldige som har det som vi har det, å dermed er det kjekt å kunne hjelpe andre som ikke har det like godt som oss, å det har vi gjort til det fulle denne mnd her, vi har gitt bort en mengde med klær, møbler osv til de som ikke hadde det like godt, å jeg må si at vi sitter med en enda bedre følelse i julen da :D
Anbefales virkelig :)

Ingen kommentarer: