fredag 1. januar 2010

Venter på våren :)

Ja mens, det idag morges var -18, igår -14, dagen før -16 osv, å at jeg nå har sett at vi skla ha rundt -16 til ihvertfall neste lørdag, så leter jeg febrilsk etter de vårtegnene som er der...
Å et av de er at det kom frøkatalog i posten :) jeg har saumfart hver eneste side, å kost meg skikkelig, begynner å få en bedre oversikt over hva som skal i urtehagen til våren, å teller ned til jeg kan begynne ute igjen.
lovte jo at jeg skulle komme tilbake med bilder av utestuen mannen bygger, men det er ikke enkelt når han kun har støpt søylepunktene, å de nå ligger under nesten 1 meter snø...

Ytterdøren vår er blitt skjev, å med 20 cm med is, på INNsiden av stuevinduene, selv om varmepumpen henger like over de (!!!???), å alle soveromsvinduer er dekket med is på innsiden, så fyrer jeg nå som bare det med ved, flere netter har vi fyrt rundt, så vi skal slippe å fryse...
Burde vel egentlig ikke klage når det er så flott ute, men syns det hadde vært greit at det holdt seg ute, og ikke at det er samme temp inne, så nå ser vi frem til våren :)

Ingen kommentarer: