tirsdag 1. juni 2010

Buen min :) storfornøyd :))))))

Her er buen jeg så for meg, å jammen fikk min mann den nettopp som jeg hadde tenkt :D
Vi skal male den enda et strøk, å så skal det selfølgelig plantes planter der, jeg er litt usikke rpå hvilke enda, men klatrende ala druer, roser eller klematis er en klar favoritt for øyeblikket så får vi se :)

Har laget til et lite bed ved siden av, der det klatrer 2 stk Sympathie roser, sammen med 2 alpin klematiser, nede i bedet er det pampasgress, noen primula, og noen stemorsblomster foreløpig, så får vi se hva mer som skal få flytte oppi der etterhvert, skal også fylle på mer hestemøkk, og evt noe mer jord, å blande til :)

På den lange veggen som er ene kortveggen til utestuen vår, skal det klatre en kiwi, som sår å venter sammen med espalieret sitt, men den må vente til strøk 2 er på plass :)






Ingen kommentarer: