tirsdag 15. juni 2010

Jeg får til å kompostere :D



Idag var jeg bortom å så hvordan det gikk med varmkomposten min, å det rant vann fra lokket når jeg åpnet det ytterste lokket, å røyken slo imot meg :D Jeg har fått det til :D :D :D
Jeg er virkelig FORNØYD :D :D Håper jeg klarer å holde det vedlike også, skal ut med ny last med matavfall idag, ser ut som om vi må kaste en vaskebøtte med matavfall til dagen, så håper det går bra....

Leste et sted at sitrus og bananer ikke var lurt å ha oppi komposten, så det må jeg forsøke å huske på. Å jeg som trodde bananer ble til god jord.. stod ingen forklaring på hvorfor, om jeg finner det ut skal jeg skrive det ned :)

Har ikke mottatt kompostlufteren min fra det gode liv enda, ringte å etterlyste den idag, å de skulel sende den når de kom hjem fra en reise de var på, gleder meg til å få den, så slipper jeg å bruke hendene til å røre rundt i komposten med :)
Mangler også en skrue til lufteventilen i lokket, som ikke var med da jeg fikk den, den har jeg etterlyst på vår renovasjonsselskap, å de skulle sende en til meg gratis, som en service :)

Ingen kommentarer: