lørdag 11. september 2010

Askrot frøene er sådd :)

Da har jeg endelig fått tak i Askrot frø, å de er blitt plantet, hele gjengen, de skal stå i medisin urte bedet, der de vil få stå i fred, var viktig at de ble sådd et sted der de fikk stå i fred i et par år, å siden både hus og hage er under oppussing, så var det den beste plassen for den, da det er et bed som ikke vil bli berørt, annet enn viss snekkerene, ikke klarer å gå, å tråkke på stiene, når de skal bygge på stuen, å det håper jeg de gjør, for jeg har mange andre planter også der, som jeg er redd for..

har også pottet om blåvingen min idag, nå blomstrer den med mange blomster, håper den skyter fart med rotsystemet også, så jeg vet at den vil klare seg.. ser bra ut enda ihvertfall, å nyyyyydelig var den :D

Elles så har jeg vært hos en butikk i nærområdet her, å sett på green gate utvalget der, men de hadde ikke det jeg så etter der heller. Egentlig så regnet jeg ikke med det siden jeg ikke fant det på nettet engang, så er det neppe i nabobygden her, men jeg fant mye annet som jeg ønsker meg, så må nok innen et par turer til etterhvert.

men vil holde meg til de rommene jeg pusser opp, å ikke hamstre til alle, for da har vi ingen sted å gjøre av ting, mens vi holder på, så derfor blir det rom for rom, da blir tingene satt på plass med en gang, å at det er mange ting som skal kastes er sikkert å visst, for her er det plenty ting...

Ingen kommentarer: