mandag 23. juli 2012

Garasjen er bestilt å underveis :D

Ja garasjen står i bestilling, elektriker, og forskalingsfolk er bestilt, å innen en liten mnd nå så vil nok mye ha skjedd :) står litt stille nå som det er ferie, men forskalingsfolkene kommer nok i begynnelsen av august, å så håper jeg garasjen er hakk i hæl :)
elektrikeren skal sette opp lysene, og så skal vi isolere den selv, eller dvs mannen min , ikke jeg ;) Mine kunnskaper strekker ikke til der :P

Jeg har bestilt værhanen vår, en nydelig ørn som jeg syns passet perfekt til oss, siden jeg elsker fugler, å er med i NOF, og har holdt på ekstra med ørnene det siste året :)
Veggpynt av ørn som matcher værhanen skal også opp, men den er utsolgt å vil ikke bli tatt inn før til jul, men dere skal få en sniktitt på hvordan den ser ut her ;)


Gleder meg veldig til å få alt opp, da blir det klart for mitt neste hageprosjekt, nemlig en liten platting ved siden av garasjen, en bue som folk skal gjennom for å komme inn til huset, samt å kle veggen på garasjen med bilde bregner (om jeg får det til da :P aldri forsøkt det, så får se), å så skal jeg ha en formell dam der, ikke som den naturlige vi skal ha på baksiden til fugler og dyr, mer enn som er til pynt, for jeg falt sånn for den stilige dammen, skal komme tilbake med bilder underveis, etter hvor langt vi kommer, jeg kan kun holde på til eldstejenta vår skal igang med operasjon til høsten, så får se hvor langt jeg kommer :)




1 kommentar:

krepsemor sa...

Dere har mange prosjekter på gang, ser jeg :) Spennende med nye prosjekter!
Værørnen ser lekker ut!
Lykke til!