lørdag 13. juni 2009

Kattemynte-sokk til pus..







Nå har vi ingen pus lenger, siden de måtte omplasseres pga eldstejenta vår sin allergi mot pels. Men hun fant dette i en bok også, å ville så gjerne lage en til noen hun kjenner, som har en pus, så nå er hun i full gang her, og eldstemann har også kastet seg på ;-)
Finn en sokk som du velger selv, om du vil kan du lage ansikt, av knapper eller perler, eller annet som de vil selv, åå så er det bare å sette igang å sy de på.
Når det er gjort, så fylles sokken med tørket kattemynte, tilsett litt ris eller tørkede erter, for vekten sin del. Lag en knute i enden, å så kan du gi den til din egen, eller andres katt ;D

De kommer til å elske den!!!


Den store kunsten kommer nå for meg, jeg må finne ut hvorfor en av plantene i hagen som er kattemynte, å siden jeg ikke er stødig i det i det hele tatt enda, så kan det være en utfordring, men jeg TROR jeg vet hvilken det er ;D skal sjekke deyt på nettet før vi plukker og tørker ;-)

Ingen kommentarer: