torsdag 11. juni 2009

Nervøs idag...:S

Ja, nå skulle min mor ha ligget på operasjonsbordet, men hun som skulle hjelpe til var ikke kommet enda, så hun er fremdeles ikke trillet inn, men det nærmer seg nok nå. Spenningen er til å ta å føle på her, å jeg har vært våken siden litt før 4 idag morges...:S
Skal nå avgårde med minstemann i bhg, å så snart minsten sover etter det, så skal jeg ut å begynne å spa 4224 liter med mold på plass i pallekarmene, å det er molden til pallekarmene alene, jeg har også 8 stk 20 liters bøtter og 1 stk 65 liters stamp, så det blir nøyaktig 225 liter til å spa... ja ja jeg skal ikke gå tom for arbeid med dert første ;D

Men gleden over å være såå nær til å plante i driver meg avgårde i et godt tempo, så satser på at det går unna ;D 5 timer av dagen går bort idag siden jeg skal ut å besøke min kjære mor på sykehuset idag også, så får jobbe i hagen innimellom hvilen til minsten ;-) Så håper jeg at timene flyr avgårde, til jeg skal besøke min mor, å at det nærmer seg at jeg får plante;-)

Ingen kommentarer: