søndag 21. juni 2009

Mannen min er bekymret for all kaninføden som er i sikte XD

Må humre litt for meg selv her, for mannen ser ikke fullt så lyst på all kaninføden, som han kaller det, som han ser for seg i kjølvannet av at det ble laget en urtehage ;D
Men det som har blitt servert til nå har vært helt supert, men så har jeg ikke begynt å bruke de så masse enda, siden urtene enda er små, da de er nyplantet i år, i mellomtiden, mens de vokser, så samler jeg urteoppskrifter for harde livet, som jeg gleder meg til å bruke, å hver gang det blir servert noe på bordet, så kommer mannen min med " er det noe urtegreier nå igjen" å så ler han godt ;D

Det han ser minst frem til er at jeg skal teste ut skvallerkål-oppskrifter ;D å spis ugresset virker vel ikke så forlokkende, blir spennede å se ;D

Ingen kommentarer: