mandag 15. juni 2009

Rosene Awakening er kanskje i boks ;D

Etter å ha ringt til et X antall steder, er nå muligens rosen i boks, jeg HÅPER virkelig det :S
Jeg ringte til et plantesalg nær meg, å det er det siste som er rundt her, i dette distriktet faktisk, å han sa nei den hadde de ikke, men så hadde han hørt navnet en gang, så helt ukjent var det ikke. Å like før jeg skulle legge på så sa jeg at jeg måtte ha hatt 4 stk også, så fikk lete litt videre, men da skulle han sjekke, å på pcen hans stod det at de hadde 4 stk Awakening igjen !!!!!

skulle ringe igjen om 10 min, for han stod opptatt, så skulle han sjekke om de faktisk var der, så jeg slapp å kjøre 2 timer bomtur, er spent på hvordan det går....

Her er den nydelige rosen, jeg falt helt for :

http://www.roseexpert.no/ROSEKATALOG.htm#KLATRE-SLYNGROSER

Oppdatering:
:( De hadde 4 på pcen, men de fant bare 3 stk, så nå skulle de lete litt, å finner de den 4 så tar jeg 4, finner de den ikke, så tar jeg 2, kan ikke ha en bue, md bare en rose på, så da får jeg velge en annen sort på den neste buen... Men storfornøyd over å ha fått tak i de i det hele tatt ;D

Ingen kommentarer: