fredag 1. oktober 2010

Åpner ny blogg idag :) velkommen!

Pga at vi nå har to melkeintolerante unger, som har hatt mye plager pga av det, å vi har en sønn med ADHD, så har vi nå valgt å forsøke å endre kostholdet vårt en periode, for å se om det virkelig hjelper, å har dermed valgt steinalderkosten, siden den passer best til vår familie pga at da passer den til de minste som ikke tåler melk, å til de med ADHD, da de har hatt god effekt av en endring av kostholdet til et kosthold uten melk.

Så da hopper vi i det å gir det et forsøk, om det virker komemr vi til å holde oss på det, å det har ingen negative konsekvenser for familien, med å forsøke, så om du vil følge oss i forsøket, og forhåpentligvis livstilsendringen vår så er du velkommen på linken til høyre: steinalderkost bloggen min :) eller i linken under :

3 kommentarer:

Christin sa...

Mange som har fått et nytt liv etter å ha endret kostholdet sitt, så lykke til!
Klem fra meg

krepsemor sa...

Lykke til! Det må være slitsomt å plages med matintoleranse, og ADHD i tillegg! Krysser fingrene for et bedre liv for alle mann! Følger gjerne Steinalderbloggen din!

Ah09 sa...

Ja det er ihvertfall verdt et forsøk :) Tusen takk skal dere ha :D
Er kjempespent, å håper virkelig det hjelper, er ikke noe kjekt å høre at de plages med magevondt osv til tider, så vil gjøre et siste forsøk på dette, før vi bare har medisin veien igjen :)

Koselig at dere vil følge oss på veien, setter pris på det, regner ikke med at det bare blir enkelt.. Begynner mer i neste uke, har startet såvidt denne uken, men m å vente til heftet og video`ene kommer, før jeg er istand til å legge helt over, da jeg trenger tips i oppskrift veien i begynnelsen, for å vite litt om hva de erstatter de ulike tingene med :) Gleder meg, å håper det gir en forskjell hos mine sjarmtroll :)