tirsdag 12. oktober 2010

Se forskjellene på myntene mine :O

Min sjokoladefargede peppermynte.

Den grønne peppermynten, veeeeeldig lang i forhold til den sjokolade fargede, å helt grønn over det hele.

Se på den forskjellen :O den lille sjokolade fargede er fra samme planten som den grønne, jeg forstår bare ikke hva som er skjedd....
jeg plantet den lille stiklingen jeg fikk av en venninne bak huset i et bed, den vokste, å jeg tok en bit av den sjokoladefargede mynten frem i urtehagen, der fortsatte den å være sjokoladefarget, å stinke peppermynte, samt være lav..
den på baksiden derimot er bare sjokoladefarget på de aller nyeste skuddene, så blir den helt grønn over det hele, men blomstrer med samme blomsten, stinker peppermynte som den andre, men er veeeeeeldig høy...

Hva har skjedd????

Ingen kommentarer: