tirsdag 5. oktober 2010

komposten lever i beste velgående :D

Jeg får det visst til :D Varmkomposten ryker det av, å alt som er blitt puttet oppi der er sunket sammen, å er nå svart jord :D
Idag var jeg ute med enda litt mer til den, å det går som det suser, håper det går bra i vinter også. Er spent på det, imens leter jeg videre etter enda en varmkompostbinge, om noen vet om en så gi meg gjerne et vink :)

Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder imorgen, nå må jeg på helsekontroll av minstetulla, å deretter rett på jobb :)

Blåvinge stiklingen min sliter jeg med, har en på 2 cm igjen nå, som jeg har klippet av litt idag, da den begynte å råtne :(
Jeg har klippet av den, å satt den i minidrivhus, laget av en plastpose, å krysser fingrene, men ser ikke ut til at den vil komme :(
Så om noen har en ny stikling å avse, eller vet hvor jeg kan kjøpe en ny, så gi meg gjerne et vink, setter stor pris på det! jeg forelsket meg fullstendig i den planten...:(

Ingen kommentarer: