mandag 16. august 2010

På tur til Preikestolen, i DET nydelige været !!!!

Det var utrolig flott vær på turen, så når vi kom til et fjellvann nær toppen, så kastet ungene fillene, å stupte uti, for å kjøle seg ned. å der måtte vi jo lete etter litt dyr, så jeg fant endel små rumpetroll til de, som de syns var spennende å se på, å holde litt før vi gikk videre :)

på toppen fikk litt fremvisning fra en taekwondo gruppe :) Å mens vi var der oppe, kom det først et helikopter som suste lenge rundt oss, å så 2 andre som suste rundt toppen sammen, å så et lite fly, å en mengde med båter nede ved sjøen, å det var i tillegg til alle folkene som var der, vi måtte til tider gå i endel kø, på vei opp og ned, så at dette er en stor turist attraksjon, levner liten tvil.

Minstemann var full av energi, å var ivrig til toppen, å like ivrig på vei ned, for å lete etter mer rumpetroll :D Det er kjempekjekt når de fryder seg sånn på turen :)
Her er han med nydelig utsikt, i bakgrunnen. En fantastisk tur, verdt å anbefale!

Her er Preikestolen, med endel folk, som var modigere enn meg på. jeg har gått opp til Preikestolen hvert år til nå (unntatt ifjor, da minstetulla var baby) å jeg har enda ikke vært utpå platå`et.....:/
Med min høydeskrekk så holder jeg meg langt inne ved fjellveggen, men turen er flott, å utsikten umulig å beskrive, så det er en flott tur :)



Ingen kommentarer: