torsdag 19. august 2010

Visning idag :D :D :D

Har gledet meg til idag, for idag skal vi på visning i en annen bygd :) Det blir veldig spennende, jeg har egentlig bestemt meg på forhånd, for at DETTE vil jeg, så jeg håper virkelig ikke at vi blir skuffet når vi kommer dit da....
ikke særlig lurt å bestemme seg på forhånd akuratt ;) Ungene er helt i hundre, å den eneste som ikke er det er min mann.
Han er ikke helt overbevist enda siden han går ned fra dobbel, til enkel garasje, å sannsynligvis ingen muligheter til å få den større.

Men nå har jeg ihvertfall snakket med banken, å klarert alt der, så om det skulle bli aktuelt så er det bare å sette igang å selge dette huset :)

Er spennende, men samtidig litt frustrerende, men vi ser etter på eiendommer hver eneste dag, å samtidig så tegner vi et forslag til dette huset, så ser vi hvilket pristilbud som blir aktuelt. Nå er snart alle kortene på bordet, så nå nærmer vi soss endelig målstreken :)

megleren skal komme med nøkkelen til min mann på jobb idag, så så skal vi avgårde i ettermiddag. Imens er jeg hjemme med minstetulla som har feber idag :/ Håper hun kommer seg snart.

Skal komme innom en tur ikveld å si hvordan det gikk på visningen :)

Ingen kommentarer: