mandag 16. august 2010

Skal få være fadder igjen :D

Jeg ble tante igjen i Juli, å har nå 2 skjønne tante-gutter, hos min bror, å en jente som er bonus tantungen min :D
sist gang for 2 år siden, var jeg så heldig å få lov til å være fadder, å trodde derfor ikke at jeg fikk den muligheten igjen, men nå fikk jeg spørsmål om jeg ville, så nå gleder jeg meg veldig :D

3 oktober er den store dagen til minstemann, eldstemann har dåpsdag 5 oktober, å da skal jeg låne han, å finne på noe kjekt sammen med han.
Hørte det en gang en venninne snakkte om at det var noen som hadde en fast tradisjon om å finne på noe kjekt på dåpsdagen til de, de var fadder på, å det har jeg veldig lyst til å gjøre.
Lurer litt på hva jeg skal finne på iår til han, han er jo ikke mer enn 2 år nå, så vi får se, senere når han blir eldre, så kan jeg finne på mer innenfor det han interesserer seg for, men nå får jeg finne på noe selv :)

Gleder meg til det!


Ingen kommentarer: