fredag 1. januar 2010

Årets nyttårsforsetter......

Har vel egentlig alltid sagt at jeg syns det er dumt med nyttårsorsettene, men jeg kommer alltid på noen allikevel, å iår har jeg 2 stk, som jeg skal forsøke å få til..

1. jeg har lovet min mann en utenlandsreise :/

å jeg som hater å fly....TROR jeg da, jeg har jo aldri fløyet, så hva vet jeg vel om det...har vært i et seilfly en gang da, å det var kjempekjekt!!
Men de store flyene virker skremmende, så gleder meg, gjør jeg ikke, eller jo, til turen gjør jeg jo det, men ikke selve overfarten.
halmstrået mitt denne gangen er at min mann valgte Skottland som sitt ønske denne gangen, å det kan jo hende at det går en båt.....;)

2. jeg skal gå ned i vekt...klassikeren...

ja igjen så er dette et tema, for min egen del, vil jeg veldig gjerne ned igjen etter det siste svangerskapet ifjor...Siden jeg nå har fått atsma, er det vanskeligere å trene også, så vil tro dette kan gå trått, men jeg har et håp om at jeg skal greie målet mitt på 22 kg frem til Juni-10.
har meldt meg inn på Vg`s vektklubb ( http://www.youtube.com/watch?v=9KmfjWBulic ), å håper det er det lille ekstra som skal få meg til å greie det, har også kjøpt meg en bikini, som er 1 størrelse for liten, i håp om at jeg kan bruke den til sommeren :)
På vektklubben er det veiedag hver mandag, så hver mandag så kan det hende at jeg skriver om mine opp og nedturer der.....
Kanskje det at dere er med å ser det, flere som jeg kjenner, er en ekstra pådriver til at jeg greier det :D

håper det......

4 kommentarer:

Mariann sa...

Godt nytt år!
Lykke til med forsettene. Ferie er kjekt å se fram til, så får det vise seg om det blir transport med båt eller fly.

Randines hageblogg sa...

Godt nytt år!

Lykke til med nyttårsforsettene, Skottland kan du glede deg til hvis du ikke har vært der før...

Ah09 sa...

Godt nyttår til dere også, takk for det håper det går bra :)

Ja jeg skal virkelig forsøke å komme meg opp i fly :)
Har aldri vært i Skottland, kun Danmark, Tyskland, Tsjekkia, Slovakia, og Polen.
Så gleder meg !!!!!!

Elsa sa...

Godt nytt år!
Lykke til med forsettene. Dette kommer til å gå så bra.

Ha en fin helg!