onsdag 21. april 2010

venter i spenning....


Ja idag kommer igjen dommen på om jeg får være med enda en uke i biggest looser konkurransen jeg er med i, det holdt åvidt forrige uke, med mine 0,2 kg ned,pga sykdom osv, men har forsøkt å ta meg sammen denne uken, å tatt av 1,6 kg denne uken, er innom å sjekker heeeeeeele tiden på om jeg slipper å bli eliminert, men ingenting er lagt ut enda :(

jeg trente for første gang i helgen, svømming lørdag og søndag, svømte konstant i 1 time hver dag, å det var drittungt, innser at jeg har laaaaaangt igjen til å nå opp igjen med kondisen min, slik den var før, fikk jo diagnotisert kulde og anstrengelses astma ifjor, like før jul å har slitt med å få riktig medisinering, så den som så ut som en nykokt hummer, etter 3 runder over bassenget, å peste som en strandet hval på land, det var MEG....

men det var en flott trening for meg i og med at jeg kunne ta ungene med, de 3 eldste ihvertfall, å de svømte rundt å viste kunstene sine men jeg svømte for harde livet, var faktisk ikke klar over at jeg orket presse meg sååå mye, var et par ganger jeg bare hadde lyst å slepe meg oppp på kanten å håpe at noen bar meg ut i garderoben hehe...

MEN jeg har altså fra første uken i januar, og frem til mandagens veiing denne uken ialt tatt av 14,1 kg nå :D å DET er jeg mektig stolt over, kjøpte mitt første plagg som belønning til meg selv igår, en hvit halterneck vest :)gleder meg til å prøve den :) jeg har nå "bare" 12,5 kg igjen til jeg er i MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL :D :D :D :D

2 kommentarer:

Christin sa...

Krysser fingre og tær for at du fortsatt får være med i biggest looser :)
Wow, så flink du har vært, de siste 12 blir bare peace of cake ;)
Stå på, kondisen kommer etterhvert, pass på at du ikke presser deg for mye til å begynne med.
Klem :)

Ah09 sa...

Tusen takk for positiv tilbakemld, satte veldig stor pris på det :)

tror nok de siste blir vanskeligere å få av, men jeg får bare gjøre så godt jeg kan, å e om det går, klarer jeg 10 så er jeg superfornøyd med dt også, men vil i det minste forsøke :)