tirsdag 15. februar 2011

Eldstejenta mi er blitt så flink til å sy, strikke og hekle

Her er hjertene hun i all hemmelighet laget til meg til bursdagen min i Januar, nyyyydelige syns jeg, å bare det at hun kom på det, å brukte så mye av tiden sin på å sitte inne å sy de, setter jeg umåtelig stor pris på.!! Herlige jenta mi.

koseklut til minstetullå vår :)

syns hun har blitt kjempeflink nå, så nå skal jeg tørke støvet av min bestemor`s symasin i kjellerne, å ta den opp til henne, så kan hun sy det hun vil. Min mor er syerske, så hun må ha arvet det derfra, for jeg er ikke flink å sy :P


Hun har også strikking i 4H nå, å akuratt for øyeblikket så hekler hun, har blitt endel ting allerede, får komme tilake med bilder etterhvert :) kjekt at hun har noe å tutle med når hun sitter å slapper av :)

Ingen kommentarer: