onsdag 30. mars 2011

Kamuflasjen er bestilt :)

Nå skal jeg på jakt :D FOTO-jakt ;D
Så nå er jeg kjempespent på hvilket dyreliv som omgir oss her, skal legge meg på post å forsøke å få fatt i dyre og fugle artene som bor eller er innom oss her. har hørt at det er flere sjeldne, så det hørtes spennende ut, men jeg vil også forsøke å få fine bidler av de vanlige artene vi har her, så dette gleder jeg meg til.

har bestilt meg kamuflasjetelt til 2 pers, men selfølgelig var dette et veldig populært et, så vi må dessverre vente 1 mnd, før det kommer til Norge igjen, men imens skal jeg bruke tida til å lære meg teknikker for å få bedre bilder av fugler, det er ikke bare bare det...

Ikke lett å få frem de riktige fargene, å helle rikke lett å komme innpå de, mange av artene er kjempe sky.. men jeg gleder meg til å ta fatt på dette :D

Ingen kommentarer: