onsdag 14. oktober 2009

Liten oppdatering..

Ja her har det jo skjedd MYE siden sist, men jeg jobber nå 2 jobber, å med 5 barn som i tillegg skal på fritidsaktiviteter, så blir det liten tid til pcen akuratt nå, men idag skal jeg ikke jobbe så lenge så skal se om jeg ikke får oppdatert litt i kveld etter arbeidstid :)

Kort fortalt så er Plymouth Rock`ene og Araucanaene solgt, for å få mindre raser og mer plass til de få rasene jeg velger å satse på, Araucanene var det utstillingsfeil på som gjør at jeg ikke kan beholde de til avl.

Jeg velger å beholde Australorps, Sussex, og Wyandotte.

For tiden så strever jeg meg ihjel, for å se om noen kan ta med kyllingene fra Ålesund, til oss, kanskje det løser seg idag, kjempespent :)

Idag faller også dommen på om vi får kjøpe de 3-4 ekstra målene som ligger inntil vår eiendom, det får jeg vite innen 2 timer nå :) Ikke store troen på at det går gjennom, men lov å håpe.,..

Lucky Joy lå død om morgenen etter at vi hadde vært i bryllup på lørdag, uten tegn til at det feilte han noe på forhånd, så da er det ingen Hedemora`er igjen her :(

Ny klekking på 5 egg (de jeg fikk gratis pga dårlig klekking sist) neste lørdag, om en uke, er vel 8 egg igjen der inne, 5 av de er jeg temmelig sikre på at det var noe i, resten vet jeg ikke, så blir ikke mange kyllinger uansett..

1 kommentar:

Unknown sa...

Huff da, så trist at det gikk dårlig med Lucky Joy...;(