fredag 29. juli 2011

Ny jobb :D

Ja i forgårs fikk jeg meg ny jobb, min nåværende stilling ble sagt opp igår, å jeg gleder meg veldig til å begynne i den nye, om 1 mnd, håper jeg trives der, å ikke angrer :P
Jeg liker meg kjempegodt der jeg er også, men jeg ville veldig gjerne ha større stilling, så derfor har jeg nå sett meg rundt etter en annen jobb, å da de ringte fra en annen butikk, å lurte på om jeg kunne tenke meg å begynne der, ble jeg ganske paff, i og med at jeg aldri har søkt der en gang.

Men da jeg møtte på intervjuet å snakkte med de, ble jeg overbevist, med høyere lønn, mer fri i helger, samt en fridag hver uke, og bare en kveld i uken, så vil jeg veldig gjerne forsøke det, så nå skal det bli spennende å se.
Først en prøvetid på 6 mnd, som vanlig er, å etter det er jeg fast ansatt på full stilling, jeg GLEDER meg, å håper det svarer til forventningene, de jeg snakket med var ihvertfall kjempe hyggelige :)

Så dette ser jeg frem til :D

Ingen kommentarer: