søndag 3. juni 2012

Utvidelse av lekeplassen til ungene :)

Endelig tid til blogginnlegg igjen :) Vi har hatt det litt travelt med ulike ting i det siste og dermed ikke fått så god anledning til å få være på nett, men satser på at jeg får til innlegg innimellom nå :) Idag har jeg og minstetulla vår på 3 år vært i hagen hele dagen, det er en god del prosjekter underveis, men pga at vi har hatt eldstemann på sykehus en mnd nå, å eldstejenta snart skal inn til en stor rygg operasjon over sommeren, så har vi litt knappere tid til prosjekter iår. Men noe skal vi få til :) Idag har jeg og minstetulla flyttet noen store frukttrær bort fra forsiden av huset, til baksiden, så det skal bli bedre plass til ungene sin lekeplass, samt til urte- og kjøkken hagen min, på sørsiden av huset :) Vi har også fjernet sandkasse-kassen, for der skal vi utvide så de får større sandkasse å leke i, samt at vi har flyttet rutsje og disse stativet til ungene, og snart kommer det en lastebil, som skal flytte lekehytten deres lenger ut mot kanten av tomten, den står nå flere meter fra ytterkanten av tomten, å for å utnytte tomten bedre skal den flyttes, å etterpå skal min mann snekre en liten terasse til de, i tilknytting til lekehytten, hvor vi også skal kjøpe et lite piknik bord så de skal ha oppå der :)Minstetulla er helt i hundre :D Bilder kommer etterhvert. Jeg holder også på å bestiller tøy til forheng og gardiner til lekehytten hennes. Akkurat nå er vi inne å lager rabarbrasuppe, som vi skal varme oss på i blesten, å etterpå, skal vi ut å flytte flere svære bærbusker, som står i veien for prosjektet. Tror at bare det å flytte de tar hele dagen for min del :P Skal klippe ned de fleste greinene på de, å sette de som stiklinger, så det kun er roten som må graves opp. Skal bli en travel dag idag :) Gleder meg til jobben er gjort, så kan lastebilen bbare komme å flytte lekehytten, så snart jeg er klar med bærbuskene :)

Ingen kommentarer: