onsdag 24. februar 2010

Mat fri for melk....

Nå har vi 2 av våre små som må ha melkefri diett, etter å ha vært omtrent som kalver i dette huset, så kommer dette ikke som en lett overgang, men det har faktisk gått lettere enn hva jeg hadde trodd til nå. Leter enda etter GODE oppskrifter på mat uten melk, så alle tips på den fronten mottas med takk :)

Har lånt meg bøker, søkt på net, å mast på venner og familie, som kan dette, om hvordan jeg best kan gjennomføre dette, å fått mange gode råd. TUSEN TAKK til alle som har hjulpet oss med et :)

Har funnet ut av at det er rene produkter, og mat helt fra bunnen som gjelder, da kan jeg ha kontrollen på hva som er oppi, å mat som er hjemmelaget er jo som oftest best også, men innser at vi har langt igjen, før jeg føler meg helt trygg på dette området, men må man så må man :)

Det finnes sikkert et hav av muligheter på produkter som er laget til de som har allergi, men i denne lille bygden her, kan vi vl ikke skryte på oss at vi vasser i muligheter på den fronten.
Heldigvis er det ikke mer enn en tie-halvannen kjøring tur-retur, så er jeg i byen, å forhåpentligvis har de mye å velge mellom der :)

Ingen kommentarer: