søndag 14. februar 2010

Syk...........






Temmelig stille fra vår kant for tiden, mye sykdom...IGJEN.....spysyken forrige helg, å da fikk alle unntatt 2 stk den, å denne helgen lånte vi tantungen vår, å da fikk hun den om natten, å minstejenta vår den i ettermiddag, å nå er jeg kvalm..:( jeg trodde virkelig ikke at det gikk ann å få spysyken 2 ganger etter hverandre engang....

Dagen idag har likevel vært trivelig, det er jo morsdag, å jeg har fått flotte blomster av min mann, kort av eldstejenta, og minstemann bidro med fruktsalat som han hadde fått av farmor, men så angret han visst litt, å spiste den selv, men så kom han på halveis inni retten sin at jeg kunne få dele med han, men han fikk ha den selv :D

Idag morges var jeg med minstejenta på søndagskolen, å hun laget morsdagskort og pakket inn det og en blomst til sin mamma (hun er bonusjenta mi), etter det reiste vi avgårde på et ski og akebrett arrangement, der vi hadde afterski, varm grillmat og kakao, og ungene som var påmeldte fikk gullmedalje for vel utført bragd, noe de var såååå stolte over :D
KJEMPEbra arrangement, som vi håper blir en tradisjon, å dermed kommer igjen neste år også !!!!!

Etter av vi var ferdige der, så dro vi til mine foreldre, og gav min mor, et kort, boller, marsipankake og hjerte blomsteroppsats :) noe som falt i smak, å vi var der frem til barne-tv :)

Kvelden nå har jeg fått gjort lite og ingenting i og med at jeg ikke er i form, men jeg har klart en ting å det var å sette alle blomstene i vann i vasken, å nå skal jeg snart ta de ut av kveldsbadet deres, å sette de på vanningsbrettet, som min mann nettopp nå, ikveld, laget til meg, så de kan få komme seg, å begynne å blomstre igjen, før de blir byttet med noen andre i stuen som er avblomstret, så får jeg blomstrende blomster nesten hele tiden :D

skal ta bilde av vanningsbrette å legge inn ved en senere anledning, idag er orken veldig liten :/

2 kommentarer:

Christin sa...

Håper du er i bedre form :) Vil helt klart følge med på bloggen din videre. Råd og tips til stell av blomster kommer alltid nyttig med.

Hilsen Christin

Ah09 sa...

Tusen takk for det, det går sakte men sikkert den rette veien :)

Koselig at du vil følge bloggen, det kommer mer og mer blomster osv etterhvert som vår og sommer kommer nærmere :)