søndag 22. august 2010

På spennende hagebesøk :D

Igår var jeg sammen med en venninne på spennende hagebesøk, hos en vi har truffet på hagegal forumet. Han hadde en flott hage, å mange mange tips å komme med, så det ble litt vel mye å sortere, men jeg har valgt ut endel av de som jeg skal forsøke meg på :D

Et av de er automatisk vanning, så der må jeg ha hjelp av mannen min. men det skal ikke settes opp før dette hus greiene er avklart, vi skal si ja til megleren imorgen, om at vi ønsker det andre huset, så nå er det bare å håpe at vi får den summen vi må ha for dette huset, det blir lagt ut til helgen som kommer, regnet han med.

Jeg fikk også veldig lyst på noen tunneler til å dyrke i, som han hadde bestilt fra Danmark, men de må jeg evt vente med til vi skal til Legoland neste sommer.

I tillegg til flott hage, vinterhage osv, så hadde han også eget akvarium rom, å flere akvariumer utenom, så det var et flott besøk :D

Vi fikk også med oss noen planter, å jeg fikk meg en viftelønn :D

Ingen kommentarer: