fredag 20. august 2010

Ulidelig spenning her i huset nå.....

Da var avgjørelsen tatt, vi har bestemt oss for huset, å gitt tilbakemld på det til megleren, å nå venter vi på hva eieren syns om vårt forslag.....

vente....
...........vente.......
.....................vente......
vente............vente......vente....


Ulidelig spenning på om han godtar forslaget.. håper VIRKELIG det, å om han gjør det er vi allikevel, ikke i mål, for da skal dette huset ut på markedet, å det skal skje allerede den kommende uken, så her må det evt jobbes, alt som jeg skulle ha med meg må bort, for det skal ikke være på bildene, så den som må grave opp planter nå er meg :O

Har jo mange planter og busker som jeg vil ha med meg, så nå skal jeg vente å se hvilken tilbakemld jeg får idag, så skal vi diskutere, å om vi blir enige, så starter kaoset :D

ÅÅÅÅ som vi gleder oss til det :D

Skulle få tilbakemld iløpet av formiddagen, så da får vi se hvordan det går.

på mandag går startskuddet til hemmelig hagevenn som jeg er med på, så må snekre sammen en ønskepakke til hagevennen min også oppi dett :D
Håper jeg har noe hun virkelig ønsker seg, å gleder meg veldig til min pakke kommer :D

ha en fin dag alle sammen :D

Ingen kommentarer: