onsdag 6. oktober 2010

Flomvarsel..

tar bildene som lovet imorgen jeg, det er meldt om flomvarsel, og store nedbørsmengder fosser ned her nå... Såg en blomst som blomstret igår, som jeg ikke har sett før, som jeg tenkte jeg skulle ta bilde av, men i dette været, er det best inne :)

har fridag idag, så bruker dagen til å kose meg inne sammen med ungene :) Senere idag skal jeg avgårde med tantegullet mitt, en gutt på 2 år, jeg er fadder for han, og hans bror som døpte seg på søndag, å hver gang de har dåpsdag skal jeg ta de med på noe kjekt sammen med meg, helt til de blir så store at de ikke vil det lenger :)
Så idag er det eldstemann sin tur, har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre enda, han er så liten at det er ikke alt slags som er aktuelt, men skal nok klare å velge ett elelr annet iløpet av dagen :) Gleder meg veldig ihvertfall!

Ingen kommentarer: