fredag 1. oktober 2010

Hagemøte :)

Igår var jeg på hagemøte, temaet var om frø og løker, å jeg gledet meg veldig, å det ble bedre enn forventet :D
Bordene var nydelig pyntet til høst, å vi fikk serverte en herlig grønnsaksuppe med vossakrov i, samt mye god kaffemat senere på kvelden.
Foreleseren var fra Suldal, å hun viste bilder fra egen hage, noe som alltid er spennede, å som ofte gir ny inspirasjon, hun hadde også med seg en eske med frø, som hun delte ut, samt at flere medlemmer hadde med seg frø, som folk kunne få fra.

Jeg endte opp med sikkert tusenvis frø, siden noen var veldig små, fra:

-busknellik
-ringblomst, noen få
-tagetes, noen få
-solsikke, noen få
-blomkarse, noen få
-mørk burgunder stokkrose flerårig
-svart stokkrose, 2 årig
-silkevalmue
-rød valmue
-nattlys
-dagliljer
-svart kornblomst

Så det skal bli spennende til våren nå :D

igår fikk jeg også tilsendt flere frø av apenes skrekk som jeg gleder meg vilt til å forsøke :D

Ingen kommentarer: