torsdag 28. mai 2009

Hvor blir det av sola???


Leste på yr.no igår at vi skulle få sol en hel uke, fra og med idag, men det ser ut som om den lar vente på seg, for da jeg leverte minstemann i barnehagen, så ramlet det MENGDER vann, i hodet på oss, å jeg var helt gjennomvåt når jeg kom hjem, bare etter den lille turen..

Men etter å ha sett på yr.no nå, så skal finværet komme fra kl.14 idag, så da satser jeg på at de har rett i det...

Var ute på en liten bilderunde i morgen timene her, innimellom bygene, og de plutselige solgløttene, som like plutseligt forsvinner, tenkte jeg måtte ta med noen av de her idag.

Gleder meg veldig til ikveld, for da skal hageselskapet her ha loppemarked, med planter. jeg skal ha med meg eldstejenta vår, å gå ned å se, håper jeg finner mye rart, skal komme innom imorgen, å fortelle hvordan det gikk!!

Sitter i kjøkkenvinduet å ser på fuglene, som spiser fra fuglebrettet, men til og med de flyr sin vei under de verste bygene her.

Men så er de heldigvis kjapt tilbake, så snart det roer seg, det er så koselig å se at det er liv i hagen. Tidligere, da jeg kjøpte huset, hadde jeg til og med ekorn på fuglebrettet, men etter utbygging ved siden av meg, ble det en brå slutt på det, dessverre...

I høst la vi ut nøtter som jeg og ungene hadde høstet, i håp om at ekornet skulle komme tilbake, men har enda ikke sett tegn til det...

Ingen kommentarer: