fredag 29. mai 2009

Pallekarmene til urtebedet skal hentes idag ;D


Nå venter jeg i spenning her, til at senteret skal åpne, har snakket med de tidligere å da hadde de 20 pallekarmer tilsalgs, håper bare de har de enda... Pga bryllup, 17 mai, og opptil flere selskapeligheter, så har vi ikke hatt tid til å hente de enda, å vi har ikke fått lagt de av, så nå skal jeg ringe til de med en gang det åpner, å kjøre å hente de, viss det er flere..
Å så skal de beises alle som en ;-)

Så skal vi starte på urtebedet idag ;D Er MYE som må gjøres før kassene kan komme opp, alt grunnarbeid, spaing, dekking med duk, måling av hvor de skal stå, og laging av stier skal gjøres før kassene kommer på plass, å nå har jeg heller ikke mer hagejord igjen, så hvor jeg skal få all den jorden som skal oppi der fra, er endå uløst.

Har fått tak i gratis jord 1 time herfra, men håper jeg finner noe som er nærmere enn det.

Skal legge ut bilder etterhver som verket skrider frem ;D

Skal også begynne å rake til baksiden av huset, å fjerne stein og røtter, å jevne ut rundt trampolinen, som skal bli en liten lekepark til ungene, for deretter å så i plen ;-)

Ingen kommentarer: