søndag 6. juni 2010

Jordbær med fløte på terassen :)

Ja idag har vi vært på terassen siden kl 8 idag morges, dagen begynte pmed 14 grader, men bortsett fra litt kald noen steder, er det nå et herlig vær her :D

Min mann og jeg har spist jordbær med fløte på terassen idag, (og igår :)) å det er jo den ultimate sommefølelsen, syns jeg, sammen med hage og båtliv, hage har vi holdt på med lenge, å båtlivet er ikke lagt på hyllen enda heller, men vi har enda ikke helt bestemt oss for hvilken båt, men den lille båten får vi hjem denne uken >:)

Jeg har ikke hatt tid til å blogge i det siste, jeg har jobbet MYE, å når jeg er hjemme så har det vært noe hele tiden, igår jobbet jeg dagskift, å deretter serverte jeg i en 70 års dag, som var lik et bryllup, å dermed tok hele ettermiddag og kvelden. å idag skal vi på grillfest til min tante :)

Igår når jeg kom hjem fra jobb hadde min mann ferdigstilt hengesofaen, så den skal jeg ta bilde av så snart den er malt, mangler kun espalieret på den nå, så kan det plantes rundt den :D

Varmkompostbinge har jeg fått meg, og også en stubbe til å plante planter i :D skal forslke å ta bilder i ettermiddag, men nå kommer det noen å henter hjem ene huset vi brukte til hønsene, så vi må ut å hjelpe dem å løfte det opp på lastebilen :)
Å etterpå er det rett i grillfest :)

ha en nydelig dag i finværet alle sammen, så skal jeg blogge litt mer i ettermiddag/kveld, å komme med bilder evt :)

Ingen kommentarer: