tirsdag 1. juni 2010

Vært på Ødegård plantesalg å handlet :)

idag var jeg igjen hos Ødegård å handelt litt, å idag kom jeg hjem med 1 Aroma, epletre, 1 Discovery, som skal pollinere Aroma`en, da jeg er usikker på hvilke 2 sorter jeg har fra før. Å et Stella morelltre, siden jeg mistet Ulster treet mitt ifjor, så var det et ledig hull ved morelltreene til et nytt :)
Sp da har heg 3 morelltre, 1 Dønnisens gule, 1 Stelle og 1 enten Sunburst eller Merton Glory, litt usikekr på det, men skal forsøke å finne det ut i høst så snart frukten kommer, det skal jeg også gjøre på de 2 eplesortene som jeg har fra før, som jeg har fått, uten navn, fra venner..

De skal plantes ikveld, evt imorgen tidlig, må se når ungene har lagt seg :) om jeg kan ta meg en snartur ut i hagen :)

1 kommentar:

josimo sa...

Oj det var mye deilig du hadde kjøpt!
Har selv spadd og plantet bærbusker i dag.

Så da kan vi vel vente oss en flott høst med mye godt

Ønsker deg en god natt