onsdag 5. januar 2011

Året`s nyttårsforsett er igang :) ketolysekur uke 1..

Ja nå skal de siste kiloene til pers, enten de vil eller ikke :P Har et mål om å kunne gå rundt i sommer, å være tilfreds, med bilringer osv etter 4 svangerskap på avstand :)
Har ikke lagt opp noe mål, om å ende opp som en strek, men å komme ned igjen til min tidligere trivselsvekt, så hver mandag blir forbeholdt min nye kur, å hvordan uken min har gått, med veie resultat og kommentarer om hvordan jeg syns uken har vært :)
Håper dere vil være med på "reisen" mot min trivselsvekt sammen med meg, jeg trenger at folk pusher litt av og til:) får på en måte mer press på seg da:)

Jeg har nå bestemt meg på å starte på ketolysekuren, da den var det som ligger nærest til det kostholdet vi allerede har, med mest mulig rene produkter osv jeg skal ta kuren, men lager bare en middag, å kommer ikke til å fortelle mine barn om det, da jeg ikke vil at de skal bli opptatt av slanking osv, de bare vet at vi er opptatt a sunn mat og mosjon :)

For de som vil lære mer om ketolyse kuren, finst det mange gode nettsider der ute, her er noen få:



Jeg startet denne uken, altså uke 1 i kalenderen, blir uke 1 i kuren min, skal ha veiedager på mandagene fremover, å notere vekten her hver uke.

Den første uken syns jeg er litt vrien, da jeg må sette meg inn i akuratt hva jeg skal spise, å ikke kan spise, for å komme inn i ketosen, så kuren starter opp, syns det var litt vanskelig,men heldigvis er det mange, som mer enn gjerne hjelper oss nye innen dette også :) Så jeg føler allerede at jeg begynner å få taket på noe.Jeg vet at det er viktig å drikke MYE vann, å at jeg ikke overstiger de få kcal jeg kan ha, men at jeg samtidig kan spise mye av det som er lov, som kjøtt, fisk og kylling som et eksempel.
Idag skal jeg hente hjem sticks, som skal hjelpe meg med å vise meg at jeg holder kroppen i ketose, noe som er viktig, håper jeg får det til..
Mange andre har gått ned MYE i begynnelsen, så jeg håper jeg også klarer å få en pangstart, for da vil motivasjonen få det samme :D

Foreløpig har jeg ikke vondt i hodet eller noe,noe som mange ofte får i starten, å jeg håper ikke det er fordi jeg ikke gjør det riktig,men det vil vise seg ikveld, på sticksen.

Håper du vil være med meg på reisen min,å kom gjerne med kommentarer, tips eller andre ting :) Setter pris på det :)

Ingen kommentarer: