onsdag 5. januar 2011

Bilder av badet...

Aner ikke hvordan jeg flytter dette bildet, så det kom helt feil ut i forhold til teksten, men dette skal altså være på slutten å vise hvilke fliser vi har kjøpt, å dette er DESSVERRE ikke vårt bad ...


Ok, da kommer jeg med bilder allikevel,selv om jeg syns det ser forferdelig ut, men her er altså bilder fra idag, der det står like urørt som fra før jul... Men idag kom altså rørleggeren å ordnet alle rørene, fjernet den gamle vasken, plugget rørene, å kuttet dusjrørene ned til passe lengde så de passet under hjørne badekaret, så da kan min mann endelig sette igang igjen, å håpet er at vi skal ha det ferdig IKVELD :)men vi får se.. han skal ihvertfall begynne så snart han kommer hjem.


Her ser dere den nydelige baderomsinnredningen vi har hatt hele julen :P den gamle er kastet ut pga at i skal kunne plate, å den nye er ikke kommet inn enda for platene må opp først :P Så her er det kjekt å ikke kunne vaske hendene, å heller ikke kunne speile seg når en skal påføre sminken,noe som har ført til mange hysterisk morsomme ansikter i julemnd, da jeg må sminke meg på gangen å dermed får lyset i helt feil vinkel, nemlig bak ryggen :P
Godt jeg ikke har bilder av de ansiktene hahahaha :D
men tilbake til baderomsinnredningen, lekker ikke sant ;)


Her er platene vi har valgt, Toscana heter de, å med mitt gode kamera, så regner jeg med at det er enklere å linkeopp til en side de vises på, fremfor å tro at mitt kamera klarer å gjøre den jobben :)

Her er et bilde av vinduet som er nytt, det gamle var større, å tok mye av veggplassen, samt at jeg ikke helt skjønner tegningen med et stort vindu, vanlig (ikke skjermet) vel å merke på badet, da jeg ikke har behov for å vise meg selv og min familie for hele verden, fra det rommet...
Men nå har vi ihvertfall fått lukket det store vinduet, satt påkledning på utsiden, å satt inn et mindre vindu, som enda ikke har fått foringer, eller lister. helelr ikke takklistene er på plass, for som tidligere nevnt så må platene på plass førnoe sånt kan skje.

Dere får også se min midlertidige baderomsinnredning, siden den gamle er ute, og den nye ikke er inne enda, vinduskarmen :D


Her er en link til

1 kommentar:

Anne Mai sa...

Skikkelig fårandring ja, glede meg til å sjå det heilt ferdig :D