onsdag 12. januar 2011

Julebukk :)


Siden sist har ungene våre gått julebukk, å de var STORFORNØYDE med resultatet, dette er snopet til 2 av mine som gikk. Eldstemann kunne ikke gå iår, pga han er hofteoperert, men de delte broderlig når de andre kom hjem.

Været denne dagen var forferdelig, det snødde, å det var glatt på veiene, jeg måtte streve i noen av bakkene rundt om, men heldigvis gikk det stort sett greit :)

Minstemann var utkledd som en snekker, eldstetulla var cowboy, så hadde de med seg 2 kamerater som var nisser, å tantungen vår, som også var nisse :) Jeg kjørte de rundt der de ville, mens mannen min og minstetulla tok imot julebukkene som kom til oss, det var iår 27 tilsammen, det meste til nå, til tross for at vi ligger for oss selv, utenfor et felt. I feltet var det 40 (har vært 50 tidligere) så må nok øke innkjøpslisten min neste år, iår hadde jeg kjøpt 14 chipsposer, å alle de, samt de 7 popcornposene vi hadde i reserve forsvant, å da begynte min mann å dele ut skillingsboller og is hehehehe :D han var passe stressa når jeg kom hjem ja, men da jeg foreslo at han neste år, kunne få kjøre de rundt istedet, var det fort glemt ;)

Eldstemann var hos min mor, hans mormor,å delte ut snop til hennes julebukker, siden hun pleier å få flere enn oss, men iår fikk hun 12 stk, så neste år kan han visst bare være hjemme, men vi håper han får være med å gå neste år :)

Ingen kommentarer: