lørdag 18. september 2010

Eldstemann`s ønske..:)

Igår kom eldstemann til meg, med sitt høyeste ønske, han spurte så inderlig om det var mulig å få sitt eget DRIVHUS :O
Etter noen sekunder fikk jeg summet meg, å svare at selfølgelig kan du få det, men jeg må si jeg satt å tenkte litt for meg selv etterpå, snakk om å ha blitt hageinteressert i veldig ung alder, han er bare 12 år, men jeg skal ihvertfall ikke ødelegge gleden, så nå er vi på drivhus jakt, et i plast, som han skal få ha helt for seg selv, det skal på samme tid, sies at han slo oss hele gjengen, med størrelse på det han fikk frem i hagen sin, han har et eget avgrenset område i hagen, hvor han har gjerdet inn, passet på for snegler, å dullet med, å plantene og sukkerertene hans overgikk det meste i hagen iår :D Han har også en blå rose der som blomstret nyyydelig i sommer :)

Skal komme tilbake etterhvert som prosjektene kommer opp.

Nå er min mann avgårde å henter hjem en 1000 liters tank, som jeg skal ha til drivhuset mitt :D

2 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Så fint at dere etterkommer hans ønske, viktig å ta vare på en sånn interesse. Vi har en 12-åring som ikke har nevnt eget drivhus ennå. Men han har i flere år sådd blomkarser som han har solgt på planteloppis og til bekjente. Om det er forretningsmannen i han som kommer frem, eller hageinteressen, er vel litt mer usikkert.
Ha en fin søndag.

Ah09 sa...

så flink han er :) Viktig at de får gjøre noe selv også, samme om det er hageinteressen eller forretningsmann ;)

Jeg var ikke interessert i hage selv på den tiden, selv om jeg luket for min mor innimellom, for en liten slant.. men det var mer for å tjene litt til meg selv, ikke fordi jeg hadde så lyst å dulle med plantene :D