fredag 3. september 2010

Rottehaler og lysfat :)

Var på hagesenteret idag for å sjekke de siste Hoya`ene han hadde bestilt inn, men de var ikke kommet :( Så jeg må forsøke igjen om halvannen uke. Men jeg fant 2 søte rotte-hale planter :D De var nydelige i bladverket, å jeg gleder meg til å se de små rotte-halene, skal vise de til ungene så ikke hadde store troen på at det kunne komme rottehaler oppi der :D

Fikk også tak i et rose lysfat, å lys, jeg liker de blomstrete tingene :) Så jeg måtte bare ha dette fatet :) De hadde et i en størrelse større også, så må kanskje inn å hente det neste gang .
Nå skal jeg slappe av å lese i hagebladene mine, og det nye Lev Landlig som kom i postkassen igår, før jeg skal på kveldsvakt :)

Sitter her sammen med ungene å slapper av nå, har lært de å strikke og fingerhekle, å de lager alt mulig flott her :) Men nå har de lyst å lære å hekle, så de kan lage små lekedyr, som vi har funnet på nettet. Eldstemann vil lage en heklet kaktus, minstemann en pokeman ball, å eldstetulla har ikke bestemt seg enda. Men det skal vi beg med i neste uke, for vi må handle inn andre sorter garn.

Blir spennende å se om vi får det til, skal komme med bilder etterhvert :)



2 kommentarer:

Blomsterguri sa...

Så ingenting som lignet rottehaller, men..... Ha en riktig god helg!

Ah09 sa...

Hei :)

Rottehalene er de 2 plantene, de har ikke kommet opp med blomster stengelen, som ligner på en hale enda, så er derfor du ikke ser de enda :)

Skal komme med bilder av de så snart de kommer :)

Ha en flott helg videre du også!