onsdag 22. september 2010

Snekkerene kommer idag :D

Ja idag sakl snekkerene komme å se på jobben, gi priStilbud, å så skal de begynne om få uker. Jobben de skal gjøre er å bygge ut stuen 4 meter, skifte hele taket, å så skal de bygge inngangspartiet vi skal ha nede :D
Resten skal vi gjøre selv. Så det kommer til å ta tid, men dette er ufattelig morsomt, for her ser vi resultater hele tiden, det viser Jo alt vi gjør :D :D
Det vi har gjort frem til nå, som feks å legge opp til automatiske sikringer, legge inn trefas osv, viser ikke uten du stikker nesen inn i sikringsskapet, så det er noe helt annet nå, hver minste ting viser igjen :D

Igår var jeg i byen å kjøpte en 1000 liters tank til eldstemann også, han vil ha automatisk vanningsanlegg i hans drivhus også, så den kom hjem igår. Samtidig kjøpte jeg en gammel vask, som jeg skal plante blåveis oppi, å et gammel speil som jeg skal kle med drivved, eller gammel kledning, så det ser gammelt ut..

Jeg kjøpte også endel kurver som jeg skal ha planter oppi, og 2 store engler som skal være i hallen, eller ihvertfall den ene, den andre skal nok være i stuen.
Jeg kjøpte også noen stilker med planter som skal i en vase. så må jeg kjøpe et stammetre av ett eller annet, noen som kan anbefale et tre som kan trives i en hall, som er oppstammet?

skal lage en oversikt over plantene jeg så gjerne ønsker meg ettrpå, så kan jeg bruke listen, etterhvert som jeg får tak i de jeg ønsker meg :)

iløpet av de neste ukene nå skal vi reise avgårde å hente hjem trebåten som jeg endelig etter endeløs annonsering fikk tak i, eller dvs besteforeldrene til min eldstegutt fikk tak i for meg :)
Den skal sages over, å kortes ned, så skal den fylles med jord, å lages mast til, å vaierer til klematisene som skal klatre oppi der, tror jeg kommer til å flytte noen av Princess Diana`ene oppi der, for de trives ikke der de er nå.

igår fikk jeg ikke gjort så mye ute siden jeg var i byen, å etterpå var jeg med ungene på trening, men jeg fikk plantet noen flere urter, å idag skal jeg ut å ta bilder av noen, da jeg sliter med å vite hvilke mynter jeg har, håper på å få hjelp til å identifisere de.

Idag har jeg fri, så skal se om jeg får gjort litt mer ute idag :)




Ingen kommentarer: