tirsdag 7. september 2010

Fikk mengder av stauder igår :D

Igår var jeg hos en kollega, å fikk over 4 store isoporkasser med stauder :D Skal ut å ta bilder av de så snart tulla skal legge seg å hvile :D
mye forskjellig, å store tuer av hver, så det kan bli spennende, hun hadde enda mer igjen, som hun nå skulle sprøyte bort, men jeg hadde ingen mulighet til å få med meg mer enn jeg gjorde...

Kommer med bilder litt senere i formiddag, å da trenger jeg også litt hjelp i hva de ulike er, men tror jeg har kontrollen på de fleste nå :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Plante masse stauder når du skal selge huset??????????

Ah09 sa...

Mange har ikke nok jord til å overleve i kassene, så derfor blir de plantet ;)
mange av de skal allikevel være med dersom vi flytter, men vi har enda ikke fått solgt huset, selv om det har vært til salgs i 1 mnd snart, så vi skal ha møte her nå i ettermiddag, om vi skal fortsette med salget, eller om vi må gå tilbake på tildigere planer, som vi har tegninger på, om å bygge på her, det blir bestemt ikveld :)