fredag 10. juli 2009

Det merkes at det er sommer :D

ja disse dagene har fløyet sin vei, ikke har jeg fått gjort all verden i hagen, å ikke så mange andre steder heller, så idag er det en skikkelig opprensk inne i huset, så er det hagens tur ikveld :)

Vi har hatt mengder med besøk hver eneste dag, kveld og utover de sene nattestimer, så det eneste jeg har gjort er å være sammen med sommer besøket vårt og laget mat ;)

Men er ikke så ofte de er her, så man må ta seg tid til det, men skal forsøke å oppdatere mye ikveld, eller imorgen tidlig, hva vi får gjort idag :)


Nå skal jeg ut å ta et stell hos tuppene mine, her er lunsjen deres :


Brød, mais og erter, ikke om jeg vet om det er bra for de med erter da, men hadde en boks som jeg måtte bli kvitt, så satser på at de ikke tar stor skade av det :)

Ingen kommentarer: