onsdag 15. juli 2009

Hønse utegården er ferdig :)

Da var hønseutegården ferdig, den er ikke noe diger, men syns den ble bra, de har rundt 40 kvm, å boltre seg på, pluss atd e har 16 kvm ute i "buret" som de er i om nettene, så har de et lite hus som de ligger i, å nå er et større hus under oppsetting :)
Igår spadde jeg mengder med hestemøkk, å trillet rundt i hagen, har mye igjen å gjøre, men det plasker ned idag, men skal ut så snart det slutter, i mellomtiden lager jeg middag, å får gjort litt i huset :) Det trengs alltid..
Jeg var hos min mor å handlet nye planter, å så fikk jeg endel planter av min tante, å de var store, så de er satt på plass for å skjule gjerdepålene til hønsegården, så det ser finere ut :)
Jeg plantet ut alle plantene jeg hadde hentet å vannet de godt både morgen og kveld, å de stod i vann før planting også, for best mulig resultat..
Mannen min laget en port inn til gården, som jeg skal bruke når jeg skal inn til de, den skal malest hvit, sannsynligvis idag :) om jeg får tid :)

Ingen kommentarer: