onsdag 15. juli 2009

Lolita på tur med babyene sine :)

Nå begynner hun å stole mer på oss, å kommer frem med kyllingene som jeg kommer med godbiter til henne, idag skal jeg begynne å koke grøt porsjoner til henne, som jeg skal servere utover vinterhavlvåret, blandet med andre ting etter tips fra denne siden :



Har valgt å følge disse rådene til mine høner, da jeg ikke vet noe om de fra før, å dette virket som en god kost veiledning til de. Idag spiste mannen et egg av våre høner, å han syns det var mye bedre enn de andre eggene vi har hatt i hus, for nå slapp vi forsmaken på eggene, våre egg smakte bedre mente han, å jeg har merket at plommene på våre egg er gulere enn kjøpe eggene, kanskje fordi de får mais, å andre godsaker, men det vet jeg ikke da....
Igår fikk jeg endelig tak i en vannautomat til de, å så kjøpte vi enda mer netting og andre saker som skal brukes til det nye hønshuset som nå er under oppsetting :)
Kyllingfor fikk jeg også tak i til de, da det ble anbefalt på den linken jeg referere til, å en venninne ringte å sa fra også, men da sa jeg at jeg allerede hadde lest meg til det på den siden jeg har valgt å følge :)

Ingen kommentarer: